Przeciętny człowiek w kampanii „Jasne jak słońce”

Czy opalanie się w solarium można przypłacić w przyszłości wizytą u onkologa? Czy od Disco Polo można się pochorować? Skąd w hip-hopowych teledyskach ciągle takie same modelki? Na te i inne pytania Leszek Cibor (Przeciętny Człowiek) odpowiada w materiale zrealizowanym w ramach naszej kampanii.


– Jeśli zastanawiałeś się, czy kanony piękna mogą prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych, chorób, to przyszykuj się na bardzo ciekawe ujęcie tematu opalania i wizyt w solarium na to: jak jesteśmy odbierani przez innych, kto jest ładny, a kto nie, skąd kanony piękna biorą się w powszechnej świadomości? – zachęca do obejrzenia swojego filmu Przeciętny Człowiek. Jako amkasador dołączył do kampanii „Jasne jak słońce” i przygotował na tę okazję specjalny materiał, który pojawił się na jego kanale na YouTubie. – Dołączyłem do akcji z bardzo dobrego powodu. W moim otoczeniu są osoby, które doświadczyły konsekwencji opalania i wizyt w solarium, podyktowanych właśnie niczym innym jak dążeniem do pięknych ideałów – mówi Leszek Cibor.


Zapraszamy do obejrzenia materiału:

Ważne adresy i linki

Ministerstwo Zdrowia - https://www.gov.pl/zdrowie/
Organizator kampanii - http://www.pzh.gov.pl/
Wykonawca - www.wesharemedia.pl
Facebook kampanii - https://www.facebook.com/UVJasnejakslonce
Instagram kampanii - https://www.instagram.com/uvjasnejakslonce/