Ambasandorzy

 

Pierwszym ambasadorem kampanii jest Dawid Myśliwiec - doktorant z Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Zajmuje się badaniami zjawisk na granicach faz w polu magnetycznym. Ma jeden z najpopularniejszych kanałów popularnonaukowych na polskim YouTubie -„Uwaga! Naukowy Bełkot"

 

Kolejnym ambasadorem jest Leszek Cibor - mówca publiczny, szkoleniowiec i sprzedawca. Kreował marketing dla wielu marek takich jak Mr. Gugu & Miss Go, Killtec Polska, Uvex Polska, Reusch Polska.

To trener mówców publicznych i sprzedawców oraz organizator konferencji TEDxBielskoBiała. Internautom znany jest jednak głównie pod pseudonimem "Przeciętny Człowiek". Taką nazwę nosi również jego kanał.

 

Kolejnym influencerem, który zgodził się zostać twarzą kampanii jest Łukasz Walaszek, znany głównie młodszej widowni jako Yoczook. Nagrywa on szeroko rozumiane vlogi, w których komentuje otaczającą go rzeczywistość. Ma świetny kontakt z widzami, w oczach dzieci i młodzieży jest autorytetem.

 

Reprezentantką kategorii „uroda" jest mama dorastającej córki, blogerka, osoba doskonale znająca się na modzie i aktualnych trendach czyli Edyta Filipiak. Jej blog „Olivka Blog" to prawdziwa skarbnica wiedzy na tematy modowo-urodowe.

- Moim celem jest edukowanie czytelników mojego bloga w temacie opalania dzieci i dorosłych. Jako mama, postaram się udzielić niezbędnych wskazówek, dotyczących przygotowania na plażę swojego dziecka - wyjaśnia influencerka.

 

Piątym ambasadorem, a zarazem pierwszym reprezentującym kategorię „museriest Kamil Owczarek. Jest on gwiazdą aplikacji Tik Tok, gdzie obserwuje go ponad 395 tys. osób.

Mimo młodego wieku, jest już influencerem o silnej pozycji w mediach, co potwierdza fakt, iż dość często pojawia się na okładkach gazet. Ma bardzo oddaną widownię i jest świetnie rokującym twórcą w swojej kategorii

- Zdaję sobie sprawę, że opalanie może przynieść ludziom przykre konsekwencje w postaci poważnych oparzeń skóry lub ciężkich chorób. Chcę więc uświadamiać moich widzów na te tematy - wyjaśnia chęć udziału w kampanii Kamil.

 

19-letnia Natalia Lewandowska, która reprezentuje kategorię„sport" jest kolejną muserką, której nie jest obojętne, jak do opalania podchodzą jej followersi. Od 6 roku życia trenuje skoki do wody. Jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski.

Obecnie studiuje, a w wolnych chwilach pracuje jako ratownik. Na platformie nagrywa od ponad roku. Pokazuje treningi skoków do wody, jak i same materiały z mistrzostw. Jak mówi, na TiKTok dzieli się swoją pasją, a dla jej fanów jest to coś interesującego, niespotykanego, a przede wszystkim - motywującego.

 

Trzecią muserką-ambasadorką jest należąca do kategorii „talent" Alicja Mocek. Ta dziewczyna posiada ogromny talent artystyczny, co możemy zobaczyć w jej mteriałach, w których prezentuje swoje rysunki. Pokazuje, że TikTok można wykorzystywać nie tylko do tworzenia filmików tanecznych lub komediowych, ale również artystycznych i edukacyjnych.

 

Artystyczny talent łączy Alicję z innym kolegą -muserem, Karolem Pleszko. Aktorskie i taneczne umiejętności sprawiają, że chłopak przyciąga fanów i jest prawdziwym guru stylu na polskich social mediach.

- Chcę namawiać moich followersów do bezpiecznego opalania, pamiętania o kremach z filtrem UV, a także do smarowania skóry po powrocie z plaży balsamami nawilżającymi - informuje Karol.

 

Ostatnią z ambasadorek kampanii „Jasne jak słońce" jest reprezentująca kategorię lifestyle muserka Klaudia Krajewska.To stylowa dziewczyna, której zdanie jest dla jej fanów bardzo ważne.